Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Το γραφείο μου!

Είναι χωρίς  αμφιβολία ο χώρος που περνάω τον περισσότερο χρόνο.  Κάθε σχολική χρονιά  προσπαθώ να το οργανώνω όσο περισσότερο μπορώ. Μετά από 10 χρόνια έχω καταλήξει πως τα παρακάτω αντικείμενα κάνουν καθημερινά τη ζωή μου ευκολότερη και πιο οργανωμένη!


Διακορρευτές με σχεδιάκια. Ιδανικοί για καρτούλες και όμορφα δωράκια.
Τους χρησιμοποιώ πολύ στην Α' Τάξη!




Έγχρωμος  εκτυπωτής




Βιβλιοθήκη χωρισμένη σε τομείς για κάθε τάξη!


Ο υπολογιστής μου


Ένας ασπρόμαυρος εκτυπωτής λέιζερ


Σφραγιδάκια επιβράβευσης και μαγνητάκια!


Επιταπέζια παιχνίδια


Σκαφάκια για οργάνωση όλων των μικροαντικειμένων του γραφείου


Μαγνητικός πίνακας για τις μικρές τάξεις


Έγχρωμο χαρτι Α4, γιατί τα χρώματα αρέσουν πολύ στους μαθητές δημοτικού!


χρωματιστά μαρκαδοράκια υπογράμμισης


Συρταριέρες για αποθήκευση γραφικής ύλης ανά κατηγορία (γόμες, μολύβια, μαρκαδόρους κτλ)


Συσκευή πλαστικοποίησης φύλλων Α4 και μικρότερων μεγεθών





 Συσκευή για τη δημιουργία καρτών


Συσκευή για τη βιβλιοδεσία εγγράφων


Συσκευή για να τοποθετούμε στρασάκια σε χαρτόνι, ύφασμα και άλλα υλικά


Οι αγαπημένες μου σφραγίδες!!! (Δώρο μαθήτριάς μου)


Πολλά χρωματιστά χαρτονάκια Α4 160 γραμμαριών για τα εξώφυλλα των φακέλων των μαθητών και για εκτύπωση των βραβείων τους.

Διακορρευτής και συρραπτικό


Ένα όμορφο , κλασικό αριθμητήριο


Πολλές σειρές παιδικών ταινιών


Ντόμινο

Αυτοκολλητάκια


Ψαλιδάκια για κοπή ζιγκ - ζαγκ


Μαρκαδόρους και χαρακάκια


Διαφάνειες και πλαστικοί φάκελοι με ελάσματα


Βιβλία κατασκευών


Φάκελοι εγγράφων για μεγέθη εγγράφων Α4 και Α3


Κλάσσερ για τις φωτοτυπίες που δίνουμε στους μαθητές. Τοποθετούμε τις εργασιές ανά μάθημα και τάξη!


Κορδελίτσες για όμορφες κατασκευούλες


Χαρτιά γκοφρέ, οντουλέ, κανσόν και βελουτέ


Συσκευή θερμοκόλλησης με στικάκια σιλικόνης


Μηχανηματάκι για να κολλάμε μεταλλικά μοτίφ πάνω σε διάφορα υλικά



Πλαστικοί φάκελοι με κουμπί


Μπλε τετράδια 50 φύλλων


Οι σφραγίδες μου και η θήκη για την κιμωλία


και τέλος το πιο πρόσφατο απόκτημά μου... Μια συσκευή πλαστικοποίησης εγγράφων σε μέγεθος Α3!

1 σχόλιο: